the camera is back.

hellu cutiepie.

Äntligen fredag förfan! Men än är inte skolan över för min del för denna veckan, det är nämligen så att jag ska gå i skolan imorgon också! På en lördag! Vi ska ha en sån "öppet hus" dag typ, lite drygt men jaja, vi får vara lediga en hel dag en annan gång om vi kommer på de tre timmarna imorgon. JAg har inte planerat något för ikväll, blir nog bara sitta hemma, kolla på film kasnke eller nåt. Men imorgon sticker jag till min kusin tror jag, och sover nog där också. Har äntligen fixat dumma kamera hihi, så nu kan jag öntligen lägga in bilder. Så från och med nu kommer det bli en massa bilder, så jag lägger alldelles strax in bilder på mina skor som jag köpte igår, ska bara upp och hämta sladden
.


Kommentarer
Postat av: Anonym

intressant

2009-09-25 @ 18:42:24
Postat av: Anonym

intressant

2009-09-25 @ 18:43:54
Postat av: raghad

mm visst är det! ;)

2009-09-25 @ 19:12:59
URL: http://raghaad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />