lördagskvällen.

hejhopp.

Sitter och ruttnat vid datorn nu. Och kommer antagligen fortsätta med det restan ev dagen, eftersom att det verkligen inte finns nåt att göra i detta tråkiga vädret. Iallfall så stack melisa för nån timme sen, hon sov över här igår efter att vi varit hos roro. Jag stack till dittan runt 5 tiden och gjorde mig iordning med tjejerna sen runt sju tiden bar det av mot roro's place. Som tur var slapp vi gå i ÖSREGNET, det verkligen ösregnade, Dittans pappa körde oss. Kvällen blev ganska lyckad faktiskt, skitgod mat, bra musik och jätteroligt i början, men stämningen blev lite sådär i slutet av kvällen.... Men jag hade iallfall kul det mesta av tiden och det tror jag att alla hade faktiskt. Hoppas du fick en bra födelsedagsfest gumman, fast att det blev som det blev. puss på dig, stor flicka nu! <3

Jag tog ganska mycket bilder, fast dock kan jag inte lägga upp alla här haha, av vissa anledningar. Men jag lägger strax upp några stycken iallfall.

kissesonyou.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />