my new shoes.


Köpte dessa att ha bara som vardagsskor.


Och så dessa söta uggsen, köpte svarta eftersom det liksom passar till allting och min vinterjacka är ju också svart dessutom. Jag vill ha ett par rosa också, men vet inte vart de finns att köpa :(, kom å tänka på att jag faktiskt hatade dessa skor innan, tyckte de såg ut som hemmatofflor typ haha, men jag tycker faktiskt dom e fula på ett gulligt sätt haha. så jag har bestämt mig för att tycka om dem ^^



och dessa snyggingarna fick också följa med hem hihi. Det är det jag älskar och saknar med vintern och hösten, de höga stövlarna med benvärmare under, åh love it! Är happy över mina skor faktiskt så puss på det.


Kommentarer
Postat av: tittis kusin- vvik :D

rosa uggs finns på melba.se & din sko på barnavdelning :D

2009-09-25 @ 20:20:41
Postat av: tittis kusin

rosa uggs finns på melba.se & dinsko på barnavdelningen :D

2009-09-25 @ 20:22:00
Postat av: Juliiabuz

Köpte också uggsen! Och ett par andra! :D:D

2009-09-25 @ 20:48:42
URL: http://juliiabuz.blogg.se/
Postat av: jasmin

haha like mine

2009-09-26 @ 02:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />