dj raaagggzz. orka läsa allt haha.

hejhopp.

Kom hem för en stund sen. Har varit hos hemma hos Afrodite. Vi stack hem till henne efter en väldigt jobbig skoldag. Nu måste jag bara berätta faktiskt. Såhär gick det till.

Dagens skol lunch var FISKSOPPA, usch! Hell no att jag stoppar i mig det där så vi fick för oss att ta en trip till vår trogne Donkan som inte ligger så långt bort från skolan. Men vi hade inte hunnit gå dit så vi tog en kompis moppe. Och mm ofc var det ju inte direkt den bästa moppen man kunde hitta dvs, sönder, tejpad, knäckt, halvdöd osv. haha Men pga vår otroliga hungrighet tog vi den ändå och åker dit och allting är bra tills när i ska öpppna den där jävla luckan ni vet i själva sitt-saken där man har väska och annat skit. EN VILLE INTE ÖPPNAS! Vi stod där helt seriöst i kanske en jävla kvart och typ bankade och allt möjligt som möjligtvis kunde få den jävlen att öppna sig, men ikke sa nikke! Haha vi såg antagligen ut som två idioter som typ skulle råna moppen eller nåt. Iallfall vi lyckades inte få upp den. Som tur var hade jag mina pengar i min väcka som jag bar och inte hade stoppat ner där, men afros pengar var där haha. Men som tur var hittade vi jasmin och de andra tjejerna så afro lånade pengar och det sig. Ci fick även hjälp att öppna den så vi la in maten och allting där. Men när vi väl kommer till skolan får vi f*cking inte upp den... igen! Hahaha Jag lovar jag var nära på att lägga mig framför en bil eller nåt. Så där stod vi i en jävla lång tid, igen! Till slut fick vi hjälp igen och då var dom jävla pommesarna helt sega och dumma. Men det sket jag faktiskt fullständigt i, jag var hungrig som en varg höhö. Japp denna lilla stunden var nog den jobbigaste delan utav dagen.

Efter skolan stack vi hem till afro och bakade, denna gången muffinsar. Som förhoppningsvis blev goda, hann inte smaka dem eftersom vi stoppade in dom i ugnen och jag stack hem. Men degen var god som fan iallfall. Snacka om att vi åt en massa deg haha, och verkligen snacka om att det blev skitigt och kladdigt, men så går det om man bakar med dj raggz och afroow hahah.

Vill ni veta vf jag skrev dj raggz?, nej ni får veta vara sig ni vill eller inte hihi. Det är ju så att jag är med i Ungdomsrådet för Husie Kommun och två gånger om året anordnar vi en fest här i Videdal. och vi ska ha en nu i höst och gissa vem som ska vara dj? hahahaha, tomten? Nej , jag faktiskt, eller jag ska hålla på med musiken och så. Ska faktiskt bli kul haha. Vi hade ju möte igår med Ungdomsrådet och då bestämde vi detta. mm puss på det ja! Nu märker jag att jag skrivit en jävla massa som ni säkert inte ens orkat läsa hela vägen hit, så nu ska jag sluta.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />