aldrig mer förhelvete!

jävla skit är så jävla förbannad, kan fan knappt skriva, har ingen känsel i mina ben och fingrar! Fattar inte detta med de helvetes bussarna, de kommer ju fan adlrig. Stof och väntade på bussen i över en timme, stod och bokstavligen GRÄT för jag frös så mycket, jag grät! Och det värsta var att jag höll på att svimma, blev så helvetes yr och kunde inte se något, började vingla och gå som ett jävla fyllo men inte en jävel som var runt omkring frågade eller ens undrade.. vadfan är det för fel på samhället?

Taxi kunde man fan inte heller ringa för alla var ju upptagna, helvetes skit. Och bilarna skulle inte vara lediga förräns ca en timme så där fick man ju bli ett jävla bra tag !

usch nej jag har aldrig frysit så mycket i hela mitt liv, brrrr! Jag skakar fortfarande, äntligen kom jag in i kylan nu, fick ringa min syster i panik så hon kom och hämtade mig. Ska ju på fest ikväll egentligen men helt seriöst vet jag inte ifall jag har lust.. får se ikväll hur det blir, men mitt jullov har iallfall börjat, dock inte på ett bra sätt men hoppas det blir bättre mot kvällen..



milo&me

Kommentarer
Postat av: frida

Jag tycker faktiskt attt du är lite lik Kenza har jag kanske fel ? xdJagtycker det iallafall.

Kika gärna in på min blogg, kram!

God jul förästen,

2010-12-21 @ 19:04:45
URL: http://fridakaulitz.blogg.se/
Postat av: sara

nawww ,gå ut o ha lie kul d e skit tråkigt

2010-12-21 @ 19:27:25
Postat av: Nikoline

Hejsan igen, fan jag känner mig skit elak haha, tack igen för länken, fint av dig att lägga upp bild med. Jag hade nog vaknat på fel sida när jag skrev mitt "hat" brev ;) önskar dig god jul och ett gott nytt år från Kalmar:)

2010-12-22 @ 10:03:54
URL: http://nikolinefredskov.wordpress.com
Postat av: Fatima

I feel you. Vill bränna ner skånetrafikens huvudkontor och deras värdelösa bussar.

2010-12-22 @ 14:09:41
URL: http://marsvinflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />