Dag 05 – Vad är kärlek?

kärlek. hmm hur ska vi förklara ordet kärlek. enligt mig så kan kärlek vara otroligt mycket, det behöver absolut inte vara kärlek mellan en tjej och kille. eller kille/kille och tjej/tjej. alltså menar att det inte behöver vara att man är förälskad i någon. men det kan också vara det såklart, när två personer bli en. en tillsammans. När man känner den speciella känslan när man ser en viss person, när allting runt omkring en suddas bort i personens närhet, när hjärtat hoppar över ett slag, det kan vara en viss kärlek. Man kan ha kärlek till föräldrar, vänner, djur, musik, kläder, ja listan kan göras jävligt lång.. man kan nog själv bestämma vad kärlek är för var och en.... Och kärlek behöver inte alltid vara bra eller något kul. I vissa tillfällen kan det nog vara det värsta som finns, men det kommer en dag då det är det bästa du vet ...






ja detta kan vara vad kärlek betyder. Detta är iallfall en liiiten del av mitt arkiv "kärlek" som jag har inom mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag gillar dig jättemycket skule vara skit kul att få träffa dig!

2010-12-05 @ 22:56:58
Postat av: Anonym

Du är nästan kopia av kenza :| bara att du har större och bredare näsa än hennes, annars är ni lika varandra :)

2010-12-06 @ 04:27:13
Postat av: Anonym

du vet hon med rosa kjol typ, o hon med vita tröja över dig, har någon av dom blogg?: )

2010-12-09 @ 20:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />