förberedelser inför nyår. the dress.



ohhhh nyår närmar sig ovh säkert är där många fler än mig som längtar ganska mycket. Jag älskar nyår, tycker det är så kul med allt förberedande, eller det är egentligen det roligaste haha. Köpa skor, klännig, smycken och allt vad man nu ska ha. Hoppas bara att min nyår inte blir som den sista jag och reb fick uppleva, herregud, aldrig mer! haha...

Men ja iallfall, har ni klänningen redo än? Har kollat runt en massa och har märkt att jättemånga klänningar har samma typ av "stil", det är antingen axelbandslösa på ena sidan bara, eller så är det mycket med transparetna bitar på klänninge och så, vissa är lite mycket faktiskt. Men ja här har jag valt ut ett par som jag tycker är jättefina. Favoriterna är helt klart de två blåa högst upp, så snygga!

Min känning är förresten redan köpt hehe, jag är i god tid klar med den biten detta året. Den är en liten blandning mellan den svarta där uppe, och den svarta med transparent bit vid brösten. mer än så får ni inte veta förräns nyårskvällen är här då jag tar på mig den !

Kommentarer
Postat av: nalin

Har frågestund på bloggen:)

Fråga.....

2010-12-17 @ 18:12:04
URL: http://nalinss.blogg.se/
Postat av: natasha

antingen den svarta längst ut på första raden eller den blåa bredvid,den utan armar:)

2010-12-19 @ 02:50:09
URL: http://strawberrydeluxe.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag hittar nte den svarta klänningen högst uppe :(

2010-12-19 @ 03:48:38
Postat av: aleks

Guuuuuud, var hittar jag den blåa klänningen med diamanter? Letat igenom hela Nelly hittar inte den :'( Måste ha den!

2010-12-20 @ 02:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />