godmorgon !

godmorgon folket!
har ni sovit gottt?, ja det har jag iallfall, det var så skönt att bara slänga sig i sängen igår efter den kalla dagen och nu är jag utvilad och mår bra! sitter förövrigt inne i badrummet med rebecca för att hon duschar och tvingar mig sitta här inne för hon vill inte sitta själv haha, så jag sitter med labtopen i knät på golvet och bloggar, direkt from the bathroom! haha.

Och jag har fått tusen kommentarer angåenda mjukisdressen jag köpte haha, förlåt att jag inte kunnat svara men jag har knappt suttit vi datorn, det blir så på helgerna oftats. men iallfall de är köpta på H&M i Entré, och det fanns ganska många kvar har jag för mig, och de hade erbjudande nu så att man fick hela setet för endast 150 :-, viket kap va!? :) så om ni vill ha såna och så får ni skynda er dit och se ifall det finns kvar, kan tänka mig att många gick loss på dem haha.


Kommentarer
Postat av: sara

fin still du har

2010-12-04 @ 16:29:34
Postat av: Anna

hur fixar du håret?fint fin?

2010-12-04 @ 16:30:13
Postat av: elin

kolla gärna in bloggen :)

2010-12-04 @ 16:55:14
URL: http://letsdoothiis.blogg.se/
Postat av: sara

hejhej kenza har lagt din bild o henne på hennes blogg..kolla in den kram

2010-12-05 @ 09:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />