hemma!

herregud vad jävla äckligt helvetes fkn kallllllt det är! jag tror jag dör lite varje gång jag sätter min fot utanför detta hus. Usch säger jag bara! Är iallfall hemma nu och slängt på mig tjockaste mjukiskläderna och allt som heter värmande.. och såhär lär jag sitta resten av kvällen tror jag. har inga planer för denna tråkiga fredag, hoppas något kommer upp mot kvällen.

för er flesta är det jullov nu men dock inte för mig, två dagar kvar, måndag och tisdag, sen äntligen. På måndag blir det ju också Köpenhamn så det ska bli jättekul, hoppas jag haha. Hoppas bara inte att kylan förstör för oss där borta heller, hade varit lite tråkigt ju.. tror jag ska upp och göra en kopp te nu, ni får ha det så bra1 :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />