julbilder.♥

Här kommer lite bilder från igår, julafton, då familjen var här. Här är några av julkapparna som jag fick, min glömska syster glömde smin julklapp hemma hos sig, min andra ska ge mig en till idag och jag fick ju en massa julkappar förra månaden som jag egentligen inte skulle öppnat förräns julafton, men jag tjatade tills jag fick öppna dem då istället. Det var ju då hängslerna, rosa öronmuffarna, locktången, morgonrocken osv. Och så får vi inte glömma lilla Milo som var den finaste julklappen i år! :)


och dessa har jag velat ha riktigt länge, vet faktiskt inte varför jag bara inte köpt dem haha, men tur att jag fick dem nu då :)


örhängena jag hade på bilden igår då någon gick på att jag hade stoppat in en skruv i örat haha, ascoolt örhänge ju. Jag älskar såna här lite annorlunda smycken !


mina systrars fina barn♥





julklapp No1 !

Kommentarer
Postat av: Celine♥

sv; Aha :P Du ska ta det som en kompimang tycker jag :D

Ja det blev en lyckad julafton ;)

2010-12-25 @ 13:13:38
URL: http://littleceline.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur kommer det sig att du är muslim men firar jul? passar inte ihop liksom!

2010-12-25 @ 14:00:53
Postat av: Anonym

hur kan ni fira jul om ni är muslimer?

2010-12-25 @ 18:28:18
Postat av: o

har du fått hund?

2010-12-27 @ 13:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />