kommentarer&svar.

Anonym om still not home...:
hahahahahaha käära nån Raghad vad hände med dig på skolfotot?:$

SVAR: hahah oh no någon har fått syn på det ! my biggest fear. trodde inte ni skulle hitta mig haha. Men vadfan, jag får ett sms när jag ligger hemma och sover en HALVTIMME innan fotograferingen att vi ska fotas, jag åkte osminkad till skolan mitt hår var fluffigt och jag såg ut som ett missfoster, ser ju fan att som om jag har ont i axeln eller något... och det ser inte en ut som mig på bilden :(

karolina om nu har jag äntligen sett den !:
Hej,du har jätte fint hår och älskar din blogg.Det är så att jag också har lockigt hår men när jag släpper ut det blir det jätte tjockt och det sticker ut. Jag undar hur du får det att hänga rakt ner använder du något spec?

SVAR: hejhe! åh tusen tack, vad kul! alltså mitt hår är lockigt men på ett lite skruvat sätt, jag gör iallfall så att när jag duschar så bara sätter jag upp det i en boll och låter det självtorka, eller så torkar jag det pyttelite med hårfön och sen lägger upp det i en boll tills det torkat. Sen släpper jag ut det och plattar topparna och luggen på sidorna, på så sätt är det lockigt men fortfarande nere och inte så fluffigt, nu vet jag inte riktigt vad du har för hårtyp så jag vet inte exakt hur jag ska hjälpa dig men om du vill får du jättegärna skicka en bild till min bloggmail [email protected] på ditt hår så kan jag svara lite bättre :)

sara om godmorgon !:
fin still du har

SVAR: tack så mycket !


Kommentarer
Postat av: Sara - Only me

sv. tråkar bara dd?<3

2010-12-05 @ 18:18:33
URL: http://ssasas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />