min önskelista hehe



Hmm nu är vi tillbaka med det här med julklappar, alltså önskar jag mig inget såhär värsta speciellt för jag har det mesta som jag vill ha tycker jag, och vissa saker kan jag ju köpa själv men "bara för att" önska mig något så fick detta vara min lista. Hunden där nere ville jag lägga till för jag saknar min baby sååå sååå mycket... :( så coolt om det bara hade hoppat upp en från en låda, som i filmer ni vet... keep dreaming. hade ändå inte haft tid, mycket med skolan och sånt, så mina bilder på Baby är det närmsta jag får komma en hund :) haha, ja men sen the secret t-shirt är en grej jag velat ha såå länge men bara aldrig tagit tummARNA ur röven och beställt. så ja.. maybe tomten kan vara lite snäll i år (en stor jävla PIK till en viss syster, en av alla fyra) hehe.

Önskar nu att mami&papi kanske läste denna lista haha.

vad är er största önskan i jul? :)

Kommentarer
Postat av: Nicole

haha jaahaa :P

aa min kille e däremot assyr från irak :) min bästa vän är även irakier så de kanske stod nåt sånt haha :D



Tack! Detsamma, verkligen natural beauty :*

2010-12-10 @ 19:56:51
URL: http://cocoo.webblogg.se/
Postat av: Anonym

LIL WAYNE TSHIRT :))))

2010-12-10 @ 21:35:38
Postat av: Anonym

var e skorna från

2010-12-10 @ 22:28:41
Postat av: Anonym

min julönskan är att du ska få den bästa nånsinn tiiihi. your blog is tha shiiet!!!!

2010-12-10 @ 23:34:42
Postat av: Anonym

jag varnar dig raghad, den datan suger som fan!

ja har den och ångrar de grovt! asså den hackar hela tiden, asså inget virus eller ngt, den e fett slö, man vill ba slänga den på någon, lovar dig, den dator är verkligen inte ett bra köp! bara så du vet(a)

älskar din blogg förresten:*

2010-12-12 @ 00:49:04
Postat av: anna

åh, har dom skorna fast med dragkedja bak. dom är sjukt sköna och jättelätta att gå i. finfina är dom :D

2010-12-13 @ 13:31:30
URL: http://annaandeersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />