shaking mofo

herregud vad jag skakar, ingen jävla aning men mina händer skakar som ett par jävla hula hula dansare. De vill inte trycka på rätt knapp och grejer, vadfan är det som händer med min konstiga lilla kropp haha..

Kom iallfall nyss hem efter en lång jävla dag. Först skolan och så, till klockan halv fem, vetifan varför man stannar kvar i rasthallen när man slutat timmar tidigare, jävla no lifers. nej men det är faktiskt kul att sitta och chilla och spela kort och sådär. Efter det skulle jag och nikk's ut och äta sushi i nån restaurang, helt jävla tagagde var vi för att vi skulle äta god mat och så. men den jävlen visade sig vara stängd och skulle inte öppna förrän klockan halv sex, så lite jävla bull var det! frustrerad och arg traskade vi runt i gustav och sedan blev det hemåt där jag är nu.

så nu sitter jag och rullar på tummarna och funderar på vad jag ska hitta på ikväll, äntligen fredag, så jävla skönt ! Ska nog sätta på mig mjukisdressen, ladda ner någon skön film och sitta och tjocka mig med myself och nallen. eller så kasnke jag ber någon komma över och sällskapa mig, någon frivillig får gärna höra av sig för jag har inget bättre för mig :) 

ja nu ska jag och fylla tomrummet jag ahde sparat i magen för den jävla sushin, istället får jag fylla på med mamis mat, alltid lika gott! :*


take me to alanya !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />