still not home...

ja jag är fortfarande inte hemma än, fortfarande hos rebecca. Vi skulle egentligen hem till mig igår men vi drog till stan istället på kvällen och fikade med ett par vänner, gick runt i stan bara och hade det trevligt. Efter det så åkte vi tillbaka till oxie och träffade resten av tjejerna som vi inte sett på ett tag så det var kulkul. Fyfan vad mycket jag har skrattat de två senaste dagarna, pallar inte mer haha.

till att börja med mååste jag berätta om rebecca igår, okej hon kommer döda mig nu men hon vet att det som händer i min närvaro, lär skrivas på bloggen! Vi hoppar av bussen i gustav adolfs torg så ser vi hur fint allt är med julbelysningar och ljus så går vi helt romatiska och gulliga, sen så ska hon visa mig nåt så hon skriker "kolla däär!", och vad tror ni inte händer då, jo BOOM rakt fram trillar hon ner på marken. MITT i gustav, fyfan vad jag skrattade, mina tårar sprutade, herregud haha...

aja snart kommer mina päron och hämtar mig så då drar jag hem och ikväll ska jag blogga bra, i promise! :*


Kommentarer
Postat av: Anonym

Visste du att Kenza har lagt in bilden på dig o henne i hennes blogg? :) skitsöta iaf<3f7

2010-12-05 @ 14:36:04
Postat av: ALICE

är allt bra med dig? kram! :)

2010-12-05 @ 15:06:32
URL: http://aalicejunman.blogg.se/
Postat av: medina

sv: jaa! o tiden går så fort, men ändå sakta.. jag vaknade vid nästan ett och klockan är bara fyra..

2010-12-05 @ 15:50:47
URL: http://mediinas.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahahahaha käära nån Raghad vad hände med dig på skolfotot?:$

2010-12-05 @ 16:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />