torsdag.

hej bloggen!
Förlåt för min kassa uppdatering men har inte varit hemma och är fortfarande inte det.... Efter skolan så stannade jag i skolan och kollade fotbollsmatchen som vår skola spelade mot Borgar. Efter det var det egentligen tänkt att åka hem men har man en klantig vän som glömmer sin jacka inne i skolan och den stängs så får man köra hem jäveln också.. jag är en jävligt bra vän ska ni veta ! omtänksam jävel.
som sagt så är jag inte hemma, drog hem till min syster och ska sova här inatt med min andra syster och min kusin. Blir väl en trevlig kväll med the gays. Börjar inte tidigt imorgon heller så det känns ännu skönare, sen är det äntligen helg! Sen bara två daga kvar och då har vi vårt looooov! fan vad jag längtar...
just nu hos syster, och för er som inte förstår vad det är på andra bilden till höger, det är min årliga chokladkalender :*

Kommentarer
Postat av: akram

HAHAHAH va e de för vän:$:$

2010-12-16 @ 21:38:15
Postat av: JL<3

sv; men jag har ändå bara en parfym haha :)

chokladen i kalendern är så grymt god!

2010-12-16 @ 21:59:26
URL: http://jesseduvet.blogg.se/
Postat av: laurie

Första gången jag hamnar på din blogg o måste bara säga gud vad du är lik kenza!

Vacker o fin blogg :)

2010-12-16 @ 22:00:29
URL: http://lauries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />