kommentarer&svar.

Anonym om julbilder.♥:
hur kommer det sig att du är muslim men firar jul? passar inte ihop liksom!

SV, visste att denna frågan skulle komma haha. Men det är faktiskt såhär, liksom att "fira jul", vad är det? Typ ha familjen samlad, äta middag tillsammans, öppna julklappar och umgås. Eller så har jag iallfall uppfattat det. Och bara för att vi har en annan religion, islam i detta fallet, så behöver ju inte det hindra oss från att äta middag och dela ut julklappar. Och vi bor ju också i Sverige faktiskt, inte så att vi är muslimer i Irak, då hade det varit lite random att fira jul. Så liksom jag ser ingen anledning till att vi inte skulle få "fira jul" på det sättet vi gör bara för att vi är muslimer. Julen är ju en jättemysig dag! :)

Fanny om vad fan hände?:
Suttit och beundrat ditt hår många ggr:) Mkt vackert. Är allt ditt egna? Har du så fina lockar naturligt eller lockar du? Har själv lockigt hår, men alldeles vilt, därför jag frågar ^^,

SV; Tack så mycket du! :), det är faktiskt mitt egna hår, alltihopa. Mitt hår är lockigt av sig själv, eller mer vågigt. Men eftersom att jag så ofta har det uppsatt i boll så tar det ganska mycket form och blir väldigt lockigt hehe

Anonym om vad fan hände?:
ja gudddd behöver också tips. vill få lite mer volym till min lockar o så. skriv tips som du får så man kan läsa o lära sig haha :D

SV; Kolla in senare idag så har jag nog lagt upp lite tips ;)

Anonym om förberedelser inför nyår. the shoe.:
Vad ska du göra på nyår?

SV; nyår ska jag spendera med min bästa vän, vi ska först vara hemma hos henne med hennes söta familj som förra året och äte hennes mamma gudomliga mat, resten lämnar vi åt ödet haha :)

Anonym om pic's. danmark med spirorna.:
vad använder du för mascara :D?

SV; jag använder Telescopic, den savrt/guldiga, den är grym! Men jag brukar först kleta på vilken mascara som helst bara för att få själva kletet på ögonfransarna, sen formar jag och rättar till med telescopic, blir jättesnyggt!

Kommentarer
Postat av: celine

sv; aa :)

aha vad mysigt :D

2010-12-25 @ 16:26:20
URL: http://littleceline.blogg.se/
Postat av: Anonym

jul innebär att man firar jesus födelse vilket är en kristen högtid och inte bara en mysig dag som innebär julklappar m.m. men alla gör ju det på sitt sätt alla har ju rätt att fira vad dom vill :)

2010-12-25 @ 16:39:57
Postat av: celine

sv; det var jättegott! :D

2010-12-25 @ 17:07:57
URL: http://littleceline.blogg.se/
Postat av: celine

sv; Ja det gjorde jag verkligen!

gjorde du? :D

2010-12-25 @ 17:22:46
URL: http://littleceline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />