wonderful day

hej mina kära vänner!

Har inte kunnat blogga idag som ni säkert märkt, dels för att jag varit i danmark hela dagen nästan och dels för att jag ahr fått vänta på fittbussen i 40 minuter i denna äckliga kylan vid Centralen, det var inte kul kan jag säga er. Jävla skitsystem dem har alltså...

så var smått förbannad när jag kom hem men ilskan gick över fort som satan när jag såg vad som väntade här hemma, en tidig julklapp har flyttat in, kan ni gissa vadfan det ääär?! haha, lägger snart in bild så får ni se, håll er tills vidare.

Förövrigt så hade vi verkligen superkul idag i Köpenhamn, gjorde en massa, vi givk även i det kända H.C Andersen muséet som var superhäftigt, trodde inte jag skulle gilla det men i did! Gick någon mysig julmarknad och resten av tiden var shopping och mat&dricka och  äntligen fick man besöka jävla Topshop som gav mig hjärtattack... herregud såna affärer kan inte vara bra för någons hälsa någonstans!

aja kommer snart emd mer update om min julklapp!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart kommer du ifrån? du e riktigt vacker mashaAllah!

2010-12-20 @ 22:24:05
Postat av: Anonym

visa vad du har shoppat i danmark ,blir kul o se vad man hittar där hahaha

2010-12-22 @ 12:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />