yummie !


kvällens nattkäk är mannagrynsgröt, påminner mig om mina dagis/förskole tider när vi alltid åt det, fan vad gott det är hehe. Det var ganska längesen jag åt det faktiskt, men till min stora förvåning står min söta mami där uppe " raghaaad, kom och eeet!", "nej är inte hungrig, mamma!", "det er grooooot! jättegod", hahaha där sprang jag upp och fyllde min skål med gröt, mjölk och sylt, och nu sitter jag proppmätt, fast att jag egentligen inte ens var hungrig, var ju bara tvungen!

och en sak måste jag bara säga, jag älskar gröt, mannagryn/havregryn, men RISGRYNSGRÖT. herregud det är min största fobi, jag fick en period innan då jag smakade det och tyckte det var så äckligt att jag kräkte varje gång jag kände smaken i munnen eller tänkte på det, usch usch usch, de små äcklig klumparna i munnen, uääk!

Kommentarer
Postat av: kkajja

här kan man verkligen säga fin blogg :)

diggar din blogg som in i h*lvete

yäääää

2010-12-09 @ 11:02:52
URL: http://knaskajja.blogg.se/
Postat av: kimberly

Asfin blogg!

Och bra att du lyssnar på Lil wayne med!

2010-12-09 @ 14:17:04
URL: http://tooyoungtofeelold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />