blogg.se = segt som fan!

hej snygging!
åh är det bara jag som tycker att blogg.se är otroligt segt
och jobbigt idag?! Blir så irriterad, fårn typ vänta några minuter efter varje gng som jag klickan på någonting, sjukt jobbigt.

Aja iallafall så är jag vaken nu haha, eller jag har faktiskt varit det sen klcokan halv fem. Vaknade egentligen klockan två eftersom att jag bad min syster att väcka mig, men gick jag upp? nejnej absolut inte. Ingenting kan stoppa mig om jag är trött, hur hög musik man än har eller hur högt man än skriker "raghad vaknaaaa!", nothing helps. Nej men måste verkligen få ordning på detta här med att vara vaken på nätterna och sova bort dagarana... inte bra, inta bra alls!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />