fel sms haha

hahahahah har hittat en sida där en massa folk har skickat in när det råkat skicka fel sms till fel personer, och fyfan vad korkade människor kan vara ibland. Har läst om kasnke tusen förhållanden och relationer som tagit slut pga av att man skickat fel sms till personen, helt otrolgit, men jävligt underhållande kan jag nog tala om för er hahah! läs och njut:

Till:
Pojkvän
Sms: Felix är så jävla jobbig och på just nu! :/ fattar han inte när man inte vill? :s
Svar: Inget

Förklaring: Okej, grejen var att han satt i sängen och så får han smset och tittar på mig "vem FAN skulle du skicka detta till?" jag skämdes hur mycket som helst, smset skulle självklart till min bästa vän, inte pojkvän..


Till: Pojkvän
Sms: Du glömde ett par Calvin Klein kallingar här sist älskling?
Svar: Jag har inga kallingar i det märket! Sedan kom han över...

Förklaring: Det här va inget felsms men det blev fel för jag hade haft en annan kille hos mig och det va hans kallingar men jag va helt säker på att det va min killes, det blev bråk och det tog slut efterråt :(


Till: Pojkvännen
Sms: Om jag inte svarar så är det för att min kille är här!
Svar: Inget. Men han kom in genom dörren och frågade va fan det var för sms. Han fattade direkt att det var till mitt ex. Vi bråkade jättemycket!

Förklaring: Skulle skicka smset till mitt ex. Vi brukar prata med varandra trots att min dåvarande pojkvän förbjöd mig att ta kontakt med honom men smset råkade hamna i hans inkorg.

Till: Linus
Sms: Fan vad roligt det va igår, jag stoppade in två strumpor i min bh när Linus va hos mig och han trodde verkligen mina tuttar va så stora :)
Svar: Haha okey då vet jag...

Förklaring: Gud så pinsamt, jag skämdes så jag höll på att dö. Men som tur var så tog han det som ett skämt och vi är tillsammans nu :)


Till: Linus
Sms: Fan vad roligt det va igår, jag stoppade in två strumpor i min bh när Linus va hos mig och han trodde verkligen mina tuttar va så stora :)
Svar: Haha okey då vet jag...

Förklaring: Gud så pinsamt, jag skämdes så jag höll på att dö. Men som tur var så tog han det som ett skämt och vi är tillsammans nu :)

Till: Pappa
Sms: Om du vill kan jag skicka en bikinibild på mig med bara bikinitrosor?
Svar: Vad säger du? Nej nej nej!

Förklaring: Oj pappa fick messet som skulle skickats till en kille jag höll på träffa lite ibland. Pappa berättade till mamma sedan fick jag höra hur dumt det är att skicka sådanna sms till killar!


Till: Mamma
Sms: Hej älskling! Kommer du ikväll? Mamma och Pappa är borta (Vanessa med) så då kan vi ta rummet där nere med soffan. Verkar perfekt! Eller deras rum...Kyss! Jag älskar dig :*
Svar: Okej, då vet jag. Då låser jag vårat rum. Annars får ni gärna ha mysigt inne i ditt rum Olivia. Puss vi hörs ikväll!

Förklaring: Smset skulle såklart till min pojkvän, men råkade hamna i min mammas mobil istället. Wooops



haha ja det var några fel sms, det kan bli väääldigt pinsamt ibland har jag märkt haha, ja då fick man sig iallfall ett gott skratt :)

Kommentarer
Postat av: LINDAVIOLA!

sv; jag går ju på högskolan, så jag har självstudier fram till den 12e. Själv då?

2010-01-03 @ 00:45:10
URL: http://lindaviola.blogg.se/
Postat av: LINDAVIOLA!

sv; hahaha, det tror de flesta faktiskt. Tänk när jag blir 40, då kommer jag se ut som 20. Lovely!



HAHAHA, ren idoti ja!

2010-01-03 @ 00:53:31
URL: http://lindaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />