filmtips.

har kollat på två filmer med syrran nu, har suttit och fått mig en jävla massa gott skratt kan jag tala om för er! hahaha, det känndes iallfall bätre att sitta och skratta åt filmerna MED någon, till skillnad från vad jag har fått göra senste tiden då jag har suttit och gapflabbat med my seeeeeelf hahaha. Dessa två filmer är iallfall de vi har kollat på :



my life in ruins-
ganska bra kärleks/komedi typ haha, skrattade
och fällde en och annan tår. Men den var bra faktiskt.


Cloudy With A Chance Of Meatballs- haha fyfan vad jag älskar tecknade och
animerade filmer! Och fyfan vad vi skrattade åt denna vissa stunder, den är
verkligen rolig och bra, så se den alla ni med torr humor haha !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />