packat&klart!

hejhopp älskisar!

Vaknade för ca två timmar sen, haha. Sov ju hos min kusin och jag kan säga att vi sov fiiint! Var fan uppe till klockan åtta imorse, elelr jag avr, inte hon för hon liksom som vanligt bara somnar och lämnar mig. Men nu är vi iallfall hemma hos mig och fortsätter vårat degande här. Har precis packat klart och gjort iordning det mesta inför imorgon, för i'm going på POLEEEEN med mina två fina vänner melisa och afrodite. Och jag är supertaggad!

Jap då är det väl bara att vänta på att kvällen som återstår ska gå fort så vi åker. Men har lite saker till jag måste fixa ikväll, måste duscha och fixa mig och massa sånt ni vet... Förresten så är jag och bögen ensamma hemma nu så vi försöker klura ut vad vi ska hitta på för galenskaper haha!



Kommentarer
Postat av: JULIA - i am happpyjjeans

hihii :)

jag ser lite på tv, har just ätit lite mat. :D



ha det så bra i Polen :D

kramar!

2010-01-05 @ 18:51:28
URL: http://strumpsuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />