15 juli♥

goooodag sötnosar!
höll nästan på att säga godmorgon, men ickee. Vaknade iförsig för ett tag sen, första gången jag sover så länge detta sommarlovet faktiskt. Men har varit helt isolerad inne i mitt sköööna kalla mörka rum där man bara inte vill stiga upp. Har iallfall tryckt i mig rukost och nu vet jag inte vad jag gör, sitter bara vid datorn och så...

Idag är vädret ganska fint också, men lite mlnigt, fast ändå ganska varmt och skönt. Tycker det är skönt med såna här "svala" pauser om man kan säga så. Idag vet jag inte riktigt vad som händer, ska nog gå och klippa mig idag för jag pallar helt seriöst inte med mitt hår längre, vill bara slita av det.. men ja får se hur det blir med det.

hoppas ni får en fin dag! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />