4 juli

hejhopp!
fan vad jag suger på att uppdatera... Men vadfan det har varit så fint väder de senaste dagarna att jag inte ens har pallat sinna inne, och ännu mindre sitta vid datorn.

Igår drog vi iallfall till Svedala och badade sen sov jag hos bäth, idag drog jag hem till reham med bettan och där badade vi även i rehams pool och snackade och hade kul. Det var ju ett tag sen jag träffade fisarna så det var på tiden. Fan avd skönt att vi har haft fint väder de senaste dagarna, hoppas det stananr ett jävla bra tag.

Emmsi är iallfall här nu, hon ahr ju flyttat tillbaka hit för guds skull! Hon bodde ju här innan men för fyra år sen fick de för sig att flytta, ingen bra idé dock, men nu efter fyra år är de tillbaka, mycket bra. Så nu sitter vi iallfall här och ska nog snart köra ut en sväng med R, får se vad vi hittar på... bilder från turkiet kommer snart typ haha. puss! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />