badat med ämz.

hellu!

Är ensam hemma nu, fan vad skönt det känns, bara pumpar min musik hur högt som helst och gör vad jag vill utan att någon är i min väg hehe. Kom hem för ett tag iallfall, Stack hem till emma (elmegren), fan vad förvirrande när man är med två emmor, vi får döpa om dom vadfan. Elmegren kallas numera ämz och oloffson kallas Emski :)

Var iallfall hos ämz, vi cyklade dit och badade i hennes pool och det var sjukt skönt, och så har vi ätit och så bara allmänt tramsat och skrattat, åt samma jävla sak sen igår, kan fan inte fatta det, nej nu sitter jag och börjar skratta igen, ensam. fan haha. ja men vi är ju lättroade typ. haha :)


igår. emma och emma :)


me haha, lite gay bild men whatever.

Kommentarer
Postat av: Anonym

var och hur mycket kostade din röda adidaströja? var den på rea?

loooovve din blogg!!:D

2010-07-20 @ 20:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />