frågor&svar.



1. haha ja jag har hört det ett antal gånger faktiskt, tycker det faktiskt inte så mycket själv men visst blir jag glad, komplimang till max ju. Hon är ju otroligt vacker :) så tack!

2. i väskan hade jag inte några jätte värdefulla saker men några av mina favorit kläder, ångest! och mest ångest är min PARFYYYYYYYYYM! som jag har snålat med att spruta vid speciella tillfällen eller bara lite haha,. nu är den borta, hoppas att någon jävel njuter av den goda lukten dåå! och så hade jag underkläder och så, så det hoppas jag också att någon tycker om ... haha

3. har faktiskt ingen aning om vart den är köpt eller hur mycket den kostade tyvärr. :(, men tack så mycket och kul att du gillar bloggen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />