paranormal fkn activity!

Hej alla små grodor!
vad har ni för er en natt som denna? Jo själv sitter jag är försöker distrahera mig själv från tv:n och försöka konsentrera mig på datorn för jag är hemma hos min syster och de kollar på Paranormal activity som jag sa minst 100 gånger att jag INTE ville kolla på, men jag har ju fan ingen talan verkar det som haha.

Jag glömmer aldrig den kvällen då jag, melisa och rebecca kollade på den och snacka om att vi bokstavligen nästan sket på oss så rädda som vi var och jag svor på att aldrig mer kolla på den men nehe here i am again, men jag kollar faktiskt knappt, bara sitter och bloggis och så.

har inte hunnit blogga så mycket idag men det har varit alldelles för fint väder för att sitta vid datorn. Gick ut och la mig i solen direkt när jag vaknade och där har jag varit nästan hela dagen, sen drog jag och köpte skor med mina systrar, oh älskar mina nys skor, sjuukt snygga är dem! tycker jag iallfall, hehe, nej nu ska jag nog ta och sätta mig under täcket och kasnke kolla liiite på filmen trots allt, är jättetrött!

förresten så vill jag säga att jag kom in på mitt förstahandsval , så till höst blir det Mänskliga rättigheter på Malmö Latinskola! :) kom ni också in på ert förstahandsval?


Kommentarer
Postat av: Demet

Den kom jag också in på haha :P

2010-07-03 @ 10:50:34
URL: http://soirresistibles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />