proppmätt&tjock nu!

jaaa jag spricker typ när som helst ska ni veta! Nej men ahr faktiskt nyss varit hemma hos min syster, avr bjuden på middag där med hela familjen så det var fullt hus. Har iallfall haft det trevligt och så och nu är jag hemma, vet inte avd som händer ikväll faktiskt, orkar inte göra något om jag ska vara ärlig, vill bara vara hemma för mig själv och vila.

Trots att jag har sovit jättemycket de senaste dagarna, menar då inte på nätterna utan har tagit mina små powernaps då och då på dagen, trots det så har jag varit ganska trött på senaste tiden. Iallfall så drog jag ut igår vid tio tiden och träffade Y en stund, vi typ var ute och snackade och så, det blåste alldelles för mycket så vi drog hem till mögen ist.

Sen försökte jag få med den jäveln hit men neeeeej, inte ville filuren sova hos mig så jag drog hem vid tolv och satt och hade fett tråkigt så senare runt halv två tiden inatt när mina päron hade lagt sig och somnat så smög jag ut så kom raya&rana och hämtade mig så drog vi hem till rim där jag spenderade natten och vet ni det väärsta! När jag kom hem idag så hade mina föräldrar inte ens märkt att jag inte var hemma ! hahaha blåsta eller vad?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />