dålig update.

hejhopp sockertopp!
har verkligen inte kunant blogga de senaste dagrna, har inte haft tid för datorn alls! Har knappt varit hemma heller för den delen och jag tycker inte om att blogga när jag är hos någon annan , inte lika kul då, för då bara skriver jag tråkiga inlägg om vad vi gör och så, inte så intressant för er egentligen haha.

Är iallfall hemma nu, eller jag har varit det sen igår, men mina kusiner har också sovit här så har inte kunnat blogga men ska berätta lite kort om mina senaste dagar som varit.

I lördags var vi ju hos älsklis och firade henne, det var ju ett jävla fullt ös sen klockan tre på eftermiddagen då vi började med mysig grillning och så till två på natten då vi alla verkligen var helt slut och däckade. Och mellan där så drog vi ner till stan för att kolla på Medina som uppträdde, det hann vi med fast att vi kom en timme försent till hela det skitet. Men ja vi hade iallfall jättekul i lördags, för kul haha...

Igår gjordes inte så mycket, träffade ett par vänner så gick vi och kolalde på någon fotbollsmatch och snacka om att det var stekigt avrmt, höll på att dö! Nu är jag hemam med my cousins och vi har fixat en massa inför min resa IMORGOOOOON, turkiet om en dag suckers hehe! Men det viktigaste har jag itne gjort än, dvs packat haha. Så jag får nog ta huvudet ur röven snart och göra det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />