glömde en liiiiten detalj...

ja juuuuustdeeeeeeet haha glömde berätta en grej faktiskt. En sak som har gjort mig superlycklig nu för att jag vill bara bort från denna äckliga skitsommaren som vi har i sverige, om man nu en KAN kalla det för sommar. Ja saken är den att jag och min älskling R drar till turkieeeeeeeeeeeeeeet nästa vecka, sug på den! Vi ska till Alanya och fy satan vad kul vi ska ha! Nu är det bokat och klart och vi bara räknar dagarna.

Jag har saknat den staden så satans mycket sen förra året och jag svor på att jag skulle be back, and here i am again! :) Ja ville bara dela med mig av denna roliga händelsen och jag hoppas ni har kul äckelvädret in Sweden! :)

Här är lite bilder från sist jag var där, fysatan vad i miss it hehe! synd bara att vi inte ska till samma hotell, har saknat vår fina vänner som vi hittade där :(



pussieeeeeeeeeeees (L)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ska du bara åka dit med din komppis?

2010-06-14 @ 15:46:29
Postat av: Anonym

drar till marmaris p lördag

2010-06-14 @ 22:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />