lördag 19 juni

helluu!!
ett mirakel att jag är uppe såhär tidigt faktiskt, med tanke på att vi la oss någongång imorse haha men rebs papi kom och hämtade oss runt halv elva för vi åkte iväg och köpte och fixade lite stuff inför today ;) Nu sitter vi iallfall hos henne och bara tar det lugnt och så.

Det kommer hit ett par vänner senare och vi ska grilla och lite sånt. Rebecca fyller ju år när vi är i turkiet, självklart ska vi fira henne ORDENTLIGT där borta men vi ska även fira det lite smått här idag med våra vänner, så det ska säkert bli kul hoppas jag. Senare ikväll ska vi dra vidare mot Pildammarna där Medina ska uppträda så det blir nog också kul, hoppas bara vi får fint väder idag, kommer få feta spel annars! jaja ha en finfindag söötisar, love ya.



Kommentarer
Postat av: K L A U D I A

kika in på min blogg senaste inlögget & tyck till!

KRAM!

2010-06-20 @ 17:12:12
URL: http://klaudiajasionek.blogg.se/
Postat av: Pam :)

sv: ja det är bra med mig, sjdå? ;d

2010-06-21 @ 16:15:17
URL: http://soetpam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />