no ridning hehe..

ja det blev ingen ridning för mig idag, åkte dock till stallet och så, men åkte hem efter en helvtimme. Helt plötsligt kände jag att jag varken hade orken eller lusten till att rida, var så jävla trött!  Det känns verkligen som att jag knappt sovit någonting sen sommarlovet började. Men idag är det bara chilldag, systrarna är här och så..

Har även avrit ute och lekt mycket med min systers lilla skitunge, vi hade vattenkrig och allt det där. Det är en sak som jag lärt mig om barn under alla dessa åren, att om du väl råkar nämna att du ska leka med en unge eller göra något med den, då måste du fantamig göra det också, och inte en liten stund, utan tills du verkligen känner att du behöver döööö! haha men ungar är ju så jävla söta, eller de flesta iallfall, till en viss gräns, dvs tills de blir typ 3 år sen vill man skjuta dom, haha nej men skojar :*



hahaha äta diiiiiig

Kommentarer
Postat av: Anonym

man ser jy hans ... sak !:S

2010-06-17 @ 20:15:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />