ready to go!



SÅ, nu ahr jag packat klart allt som behövs, tror jag fick med allt iallfall haha. Annars är det bullläge för mig, men whateva, är helt speedad nu så jag bryr mig faktiskt inte. Ni vet den här känslan "åhh jag ska resa!" som brukar komma så man inte kan sova dagen innan man reser, ja den, den har jag inta haft alls faktiskt, förens nu!  Nu känner jag verkligen "hallå jag är i turkiet morgon vid den här tiden!" haha, ja iallfall har fixat allt klart nu, har fixat mig också och snart kommer papi och lämnar mig till rebecca sen ikväll drar vi, ni får ha det super här hemma i sverige, vet inte om jag kommer uppdatera mer ikväll, och får se om jag kan uppdatera därborta ifrån, annars så sköt om er så hörs vi om ett par dagar!!!! (L)


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: okej härligt att höra !;D

ikväll vet jag faktiskt inte vad jag ska göra, sjdå? ;D

2010-06-22 @ 15:15:45
URL: http://soetpam.blogg.se/
Postat av: ida myrin ♥

sv: inte så mycket :) själv då?

2010-06-22 @ 17:15:31
URL: http://myrins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />