shit det är fan sommarlov!

o herregud, helt seriöst så har jag inte hunnit tänka eller inse att det faktiskt är sommarlov nu! Ja visst vet jag att vi har splittrats och allt det där sorgliga, men fan inte att det är lov! Det lovet vi alla väntar på år efter år, det vi bara längtar till. Att få vara lediga i månader under den sköna årstiden sommar, eller sommar vill jag fan inte kalla det. vilken jävla bra start på sommarlovet va, regn och äckligt skit. Men anyways, det är sommalov för helvete ! denna sommaren ska bli super, jag skiter i! :)

Om jag tänker efter noga så var allt så annorlunda förra året exakt vid den här tiden. Så många människor som finns i mitt liv nu som inte fanns då, så mycket grejer jag varit med om och upplevt som jag inte hade då och så många olika grejer som jag inte ens tänkte på eller anade har visat sig. Hade helt olika tankar och uppfattningar om saker och ting, men man får mer erfarenhet om allting ju längre tid som går och just nu är nog en av de tider så det ändras som mest för mig tror jag, då jag kan se på saker från olika perspektiv och sätta mig själv i olika situationer bättre. Det är sjukt vad mycket som kan hända och ändras på bara ett år...



bild från förra sommaren

Kommentarer
Postat av: Playmates Of Sweden

gud vilken underbart söt bild :D

2010-06-11 @ 17:32:23
URL: http://playmatesofsweden.blogg.se/
Postat av: Geirkaia

Really useful website. Hope you succeed in keeping out the spammers.

2011-09-13 @ 08:13:47
URL: http://geirkaia.blogh2o.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />