sorryyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

hejhej! *fyskäms* förlåt att jag varken uppdaterat eller sagt varför jag inte kunnat blogga de senaste dagarna, men har faktiskt varit på typ läger i Hästveda vid Lursjön med alla nior i skolan. Kan börja med att säga att jag är satans helvetes trött! Ha inte sovit alls mycket det har sensate senaste dagarna.

Men jag måste även säga att vi hade himlans kul, verkligen! Vi gjorde allt ifrån att bada klockan två i natten (årets första dopp!), ha tårtkrig, gyttjebrottning i äcklig lera, spökrundor i natten i skogen, en massa massage, film, osv. Ja en jävla massa kul hade vi iallfall.

MEN jag hatar fortfarande den (ja just den!) skogen och gjort sen jag var nio år! Still hate it. Var på kollo där för längesen och hatade det redan då, grät och grät och till slut fick pappa hämta mig. Och jag kommer ihåg att jag sa att jag aldrig skulle sätta min fot där igen, men icke sa niiicke! Där hamna man igen och samma äckliga skit haha. Visst hade vi kul i stugorna och så nä vi var allihopa, men när det kommer till själva skogen så heeeell no, vet inte varför men den är rent ut sagt äcklig, läskig och allmänt omänslig. dont like it :)

men aja är iallfall hemma nu och är satans trött, men ska inte sova för att jag har en massa att göra inför balen och karnevalen imorgon så jag måste fixa en massa först. Men först av allt ska jag fan äta, är svinhungrig! puss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />