tick tack tick tack...

ja vi sitter och räknar minuterna som är kvar innan vi ska dra hehe. Vi kom hem för en stund sen, vi har varit ute lite bara och träffat ett par vänner och sagt hejdå och tramsat lite haha. Vi sitter nu hos rebecca och vår taxi kommer om två timmar och hämtar oss och kör oss till flygplatsen i köpenhamn. Sen blir det byebye Sweden och helluuuuuuu Turkey, oh jag längtar så mina knäskålar vill trilla av!

haha nej men vi ska faktiskt försöka vara vakna tills dess, får se ifall vi klarar det japp ! jaja bäst jag avsöutar detta mögisainlägget, och än en gång säger jag haaaaaa det bra här, vi har med oss datorn så det blir kasnke något inlägg då och då ifall det finns internet, vem vet med turkarn därborta haha . pussssss!


någon gammal bög bild här ja !

Kommentarer
Postat av: K L A U D I A

sv: nejnej, men jag för mig att du var på semester i polen gn gång & då trodde jag att du va åpolsk, haha , förlåt (A)

2010-06-23 @ 15:25:13
URL: http://klaudiajasionek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />