väntar på älskis.

fredag idag då! I vanliga fall skulle man väl ha varit jättelycklig idag över att det är fredag och man äntligen får helg och ledigt från skolan, men icke nu nä. Jag vill fan tillbaka till skolan om jag ska vara ärlig... Iallfall fredag idag då, inget speciellt egentligen haha för vi är ju ändå lediga i vilket fall som helst.

Dog ju hem till y igår kväll, vi gjorde inte så mycket bara tog det lugnt och så. D var också där, sen drog vi ut och vid halv två inatt drog vi hem till mig. Smarta jag hade glömt nycklar så jag fick ju ringa och väcka hela huset för att någon skulle öppna till oss haha *fy!*, vi kollade på film, Fucking Åmål, haha jag älskar den filmen! Sen vid halv fem imorse däckade vi och vaknade inte upp förens typ tvåtiden. Dom har dragit hem nu, så jag har bara legat ute och solat, väntar på R älskis som är påväg hit nu som ska sova här. Hassan kommer nog också ikväll och gör oss sällskap och sover här, avd vi hittar på vet jag inte än, det får vi se. Nu ska jag gå och möta R så pusspuss på er!


Kommentarer
Postat av: Pam :)

sv: haha det är inte varmt här alls!, :D

2010-06-19 @ 00:26:44
URL: http://soetpam.blogg.se/
Postat av: Natalita

- jaa.:) ooh skönt ju! Här har det varit upp och ner, skit drygt. Men idag har det vart riktigt fint väder med sol!

2010-06-19 @ 17:57:45
URL: http://nataliitaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

ska rebecca följa me er till turkiet? - svar uppskattas. Älskar din blogg. Pusssssisar.

2010-06-20 @ 20:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />