fredag!- med älskling.

hejhopp, är super glad för vet ni vaaaad, det är äntligen fredaag! Och så är vi lediga i tio dagar, det gillas supermycket faktiskt! Aja skulle egentligen ha nationella prov idag egentligen men som tur var (eller inte riktigt) så var ju inte bra att hon var sjuk men att vi slapp det haha.

Iallfall så slutade jag klockan ett men kom inte hem från skolan förens nu, ja man kan ju undra vad fan vi gjorde kvar i skolan, men vi bara tramsade oss, solade i det fina vädret och spelade in random videos haha. Sitter iallfall med älsklinga rebecca nu och vi ska äta och sånt snart, sen blir det att göra oss i ordning och ikväll dra ner och ränna runt i stan med resten av folket. Eller inte riktigt, men vi ska bara ut och ha lide kul för hon (jag) fyller faktiskt år imorgon! så det ska bli trevligt faktiskt...

En annan sak som jag måste tillägga är att jag tycker det är så häftigt att så många fyller år samma dag som mig, tillexempel så vet jag 7 stycken som fyller år samtidigt som jag, och inte liksom då såna som jag inte vem dom är, utan vissa är vänner, eller vänners föräldrar, t.ex rebeccas pappa :) haha mycket intressant va, *intressesmurfarna antecknar!*


jag och rebecca på nyår (L)

Checka in snyggingens blogg HÄR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />