hey mrs.blondie.



tadaaaaaaaaa! vad tycks? Det är inte precis sådär heltblondt som det ser ut att vara, jag skojade faktiskt med er igår när jag sa det där om att jag skulle bli blondin, och att det för "bloggens image" haha. För er som inte fattade det då.

Men som jag inte hade planerat blev det jävligt blond ändå, på vissa ställen är jag fan helt jävla platinablond, och det känns jätteovanligt att se mig såhär. Fick mig en chock när jag tvättade av blekningsmedlet haha. Nu ser jag ännu mer "oarabisk" ut än vad jag gjorde. Men blev ganska nöjd faktiskt. Men vad tycker ni då, är det fint eller borde jag ha låtit det vara som det var? =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jäääävligt snyggt och älskar ditt hår! hur fick du det till den färgen. va det slingor?

2010-03-01 @ 20:22:52
Postat av: Anonym

det var skit fint men din gamla hår färg var också jättefiiiin!! :D

2010-03-01 @ 21:19:18
Postat av: karro

jätte fint

2010-03-01 @ 21:43:20
Postat av: camilla

jäklar vilket hååår du har tjejen ,,är allt äkta?



med mig är det fint hur är det med dig ? :)

2010-03-01 @ 23:06:00
URL: http://camiiisexzita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />