no school.

Mådde inte så bra imorse när jag vaknade så det blev att ligga kvar i sängen och fortsätta min sömn, dvs ingen skola för min del.. Nu sitter jag här och göra ingenting, ska strax upp och äta. Min syster och hennes lilla unge är på besök också, och skitungen ligger och sover bakom mig så jag försöker så gott jag kan att trycka på tagentbordet så nätt som möjligt, ser ni vad omtänksam jag är! haha.

Solen skiner idag och det gör mig faktiskt superglad! Onsdag idag då, ridning ikväll, vet inte säkert om jag ska gå, men tror det iallfall. Aah nu dör jag snart av hunger, har inte ätit frukost, ska upp och äta nu pussies.



Kommentarer
Postat av: Humle

Sv: Hahah joo ! snart en månad :P

2010-03-03 @ 16:26:00
URL: http://grux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />