onsdag- nationella f*cking prov!

heluuu bebes!

Kom hem från skolan för ett tag sen. Fyfan vad skoldagen kändes lång idag kan jag tala om för er! Vi hade nationella prov idag som säkert många av er andra stackars nior också hade. Så jävla långtråkigt att sitta i en timme och tjugo minuter och bara skriva en uppsats om sin framtid... aja det gick ganska bra iallfall, eller jag hoppas det iallfall. Skrev typ fem sidor haha så hoppas det räckte.

På väg hem från skolan började jag och melisa snacka om en massa, och det ena ledde till det andra och vi kunde inte sluta prata så vi fortsatte hem till mig istället för att gå skilda väger och vi har bara babblat och babblat. Såna hära pratstunder kan bahövas ibland tycker jag, då det har gått ett tag sen sist haha. Och medans vårt babblande åt vi även en jävla massa, så nu är hon mätt och belåten också!

Nu fick vi även lite besök in da house, elias is here haha, min sumobrottare, har saknat han mycket mycket, så nu blir det upp att mysa lite granna, pussaaaaaar sålänge! (L)


jag i söndags, ohh vill snagga mig på sidan, ser lite ut så på bilden för jag hade exparimenterat lite och försökt kolla hur jag såg ut i det, och ja! jag passade i det, villvillvill... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />