tisdag- nationella!

helluuuuuuuuu!

jahapp är hemma nu efter en ganska kort dag, men den har kännts som en evighet med de jävla nationella proven. Jag kämpade under hela tiden med att försöka hålla mina ögon öppna, fyfan vad jobbigt det var. Och jag vetifan varför jag blev så sjukt trött just när vi ska ha prov... Men jag gjorde typ mitt bästa så jag hoppas resultaten blir bra,

men hur gick det för alla er andra nervösa nior som säkert också gjorde nationella idag? =D


har typ inga nya pics här så jag slänger in denna på
mig och sels sen i helgen. jättesöta, verkligen. puss :*

Kommentarer
Postat av: Pam :)

sv: nej det lät ju ingen bra !.

haha jo jag vet!,



men nu går det ju! ;p

2010-03-16 @ 14:21:55
URL: http://soetpam.blogg.se/
Postat av: maria

jodå allt fint fint här med oss vi förbereder oss inför resan :) kram

2010-03-16 @ 14:49:56
URL: http://mnielsenl.blogg.se/
Postat av: sara

jag hade nat prov idag, hörövningen var svår tyckte jag,men det gick bra ändå:)

2010-03-16 @ 18:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />