älskis was here!

sitter nu och är supertrött faktiskt, ska snart typ äta något litet sen bli det nog läggdags för min del. ska ju upp tidigt imrgon bitti och åka iväg och orientera i skitskogen, åhh får ångest bara jag tänker på det. Min dag har iallfall varit helt chill, hade ingenting för mig tills min älskis kom på besök, vi har saknat varandra för mycket så mögis kom hit och vi bara satt och snackade skit om folk (like always), haha nej skojar, men vi pratade och åt och hade some quality time together höhö, nu är mögis iallfall borta från mig och jag är uttråkad så nu ska jag gå och dö, pusshej ha ett bra liv!


Kommentarer
Postat av: andrea

sv: hahaha ja men visst får man! hon sjunger ju helt sjukt fult :D

2010-05-06 @ 22:06:28
URL: http://dreeea.blogg.se/
Postat av: Anonym

är det ditt hår eller löshår?

2010-05-07 @ 09:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />