freeeshooooo

jajamensan! jag ät trött och halvt död så in i nu ! Kom hem från stallet för en stund sen så gick jag ut lite snabbt och träffade Y en stund och nu är jag hemma. Har ridit och har helt slut kan jag tala om för er. Har kämpat som ett djur idag och hela min kropp värker, men har varit så duktig idag att jag ska belöna mig själv med en helkroppsbehandling nu, ska ta en varm dusch, fixa håret, naglarna och allt sånt mysigt ni vet. Sånt som man behöver ibland, liksom som en freshkick haha. Aja ni får också ha en fortsatt fin kväll sen vet jag inte om det blir mycket bloggnade ikväll, måste plugga också, har en del grejer som jag måste fixa innan terminen är slut, dvs försöka få bort mina IG:n :$ jaja puss!


 ... & så bjuder jag på en skön låt också :)


Kommentarer
Postat av: Natalita

- Heysan! joo de bara bra med mig, hur äre själv då :D



Skön låt!

Kram.

2010-05-26 @ 21:30:34
URL: http://nataliitaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />