jag är så jävla bäst!



alltså jag förtjänar en stooooor hink med Ben & Jerry's ! Denna låten har jag letat efter som ett svin i ett tag nu. Eller jag och rebecca har letat. Den heter "Track 03" bara i våra mobiler, inget namn eller så på varken låten artisten med den gudomliga rösten! Så jävla frustrerande ! Till slut satt jag och lyssnade på vartenda ord och skrev ner det och hittade det genom my best friend, GOOOOGLE! heheh rebecca du behöver inte tacka mig, jag vet ändå i'm the f*cking best! :)

men helt seriöst bara lyssna på hans små söta ljudeffekter och helt så mjukt och ahhhh haha. lovely! :*

Kommentarer
Postat av: MLI

jaa filmen var svinbra :D ha en bra dag! kramar

2010-05-28 @ 06:58:14
URL: http://mligustavsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />