onsdag.

godag busar!

Vad har ni för er, ja de flesta av er är väl i skolan eller jobbar eller något. Men inte jaag! Nej men har varit i skolan en liten stund idag, eller lite stund var det ju inte, hade nationella prov (hata!) och det var man tvungen att sitta på i två jävla timmar och jag var klar efter typ trekvart. Vi fick iallfall sluta direkt efter det och nu är jag hemma, känns skönt tycker jag. De senaste dagarna har varit lite konstiga i skolan, vi har typ varit lediga från lektioner jättemycket och så, en massa långa håltimmar och sovmornar, jäteskönt, mer sånt! :)

Är iallfall hemma nu och sitter och kvider här för jag har ont i ryggen som jag vet inte vad, och har haft det sen i måndags! Snacka om att jag har tortyrtankar om en viss gingerman nu...! haha. Nej men satan alltså, får väl gå upp och smörja på nån skitkräm som ska låtsas hjälpa mot ryggont.

Onsdag idag ju, vilket i vanliga fall betyder iväg till stallet och rida ikväll. Men vet inte om jag vill dit.. Det kommer kännas jättekonstigt, efter allting som hänt nu. Vill faktiskt fortfarande inte tro att det är sant, det har inte hänt på riktigt i mitt huvud... aja nu har jag ingen lust att skriva nå mer, pussa er.


älskling, du och jag genom allt! Vet inte vad jag hade gjort utan dig, tillsammans klarar vi allt, älskar dig...♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad har hänt??:)

2010-05-05 @ 19:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />