pic's today.

kom ju som sagt hem för en stund sen. Såg att solen sken så fint ute och jag fick lite ångest att jag satt här inne helt ensam, så jag gjorde mig en kopp te och gick ut och satte mig på terassen och njöt av den härliga solen och lite skön musik. Lite tänketid och ensamhet är skönt faktiskt.

Fast rätt som det var så hände en jättesjuk sak, jag sitter där och dricker mitt te och så helt plötsligt kräktes jag ! usch säger jag bara, det var så äckligt, som tur var så var jag ute och inte inomhus haha, nej usch nu blev jag äcklad igen. Ugly betty börjar alldeles strax å jag ska springa upp och gräva ner mig i soffan, ha en fin kväll (hoppas ni får en kräkfri kväll)!

ca fem sek innan spyan kom upp! :) haha så äcklig jag är fyfan, förlåt


tea in da sun is the shit!


dagens outfit.



my lovely äff ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />