söndag!

hellu hej tjosan i trosan hejsan hejsvej!
sorry för min kassa uppdateringering idag och igår. Drog hem till Rebecca igår efter att hon sov här. Hennes mamma fyllde år igår så det var fullt ös och kaos in da house till halv fem imorse typ, så snacka om att jag är så jävla tröttttt idag! Men vi hade jättetrevligt faktiskt, skitkul. Var ute ganska mycket också i och med att det var så fint väder så det var superskönt.

Vi gick även ut en liten runda och träffade några vänner och hade det lite mysigt haha, det var jätteskönt väder igår faktiskt, fast det bliev lite dimmigt på kvällen, eller natten rättare sagt. Sen så åt vi en jävla massa sjukt jävla god mat, alltså rebeccas mammas mat är himmelsk, jag lovar! Åt så jävla mycket att jag till och med var mätt imorse när jag vaknade så jag har inte ätit något sen festen igår, börjar dock bli lite hungrig nu hehe.

Sitetr iallfall och väntar på att mamma och pappa ska komma hem emd syster, de har hämtat henne från Centralstationen för hon ahr varit i Stockholm, skulle egetligen också åkt med men det blevinte av, men snart så, då jävlar kommer jag och besöker er era jävlar! =)


- snacka om att vara fast för en låt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />