strawberry & ben&jerry's


helluuuuu! Är tillbaka från en mysig liten runda i stan med äff, det var skitlängesen vi två var ute i stan eller så, så det var ganska kuli. Vi började med att gå till frisören och klippa mögens otroligt slitna hår. Efter det var vi på jakt efter SKOOOOR for meee, blir glad i magen så fort jag tänker på mina älskade skor hehe. Fick iallfall med mig ett par som var äkta bäzzzz, oh me like! Ni ska alldelles strax få se snyggingarna.

Iallafall efter att vi köpt skor så tog vi paus och åt i vår älskade thaithai restaurang, sen gick vi bara och kollade runt lite här och där, och nu är hon hemma. Är trött så in i helvete. Sitter nu här med min jordgubbs ask och min lovely Ben&Jerry's som jag ska upp och lägga i kylen, så jag har något att smaska på ikväll. Det är ju tisdag och vi alla vet att det betydet TV-DAG, wiiee puss! (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />