sunday, ångestdag? hell no! impulsiva beslut som gäller

ja hejhopp, vet ni vad som är kul ? nej det ska jag tala om för er, när ens syster smsar en från jobbet och ber en att blogga för att hon har tråkigt, det är skitkul tycker jag haha. så nu ska jag blogga lite för you sistah!

Vaknade klockan ett idag typ, så gick jag upp och åt och så. Igår fick jag för mig att jag ville gå på Trey Songz konsert som är idag i Köpenhamn, så idag gick jag och köpte biljett till det haha. Så jag gick och mötte filip för att hämta min biljett och nu är jag hemma, ska snart kanske börja göra mig i ordning eller så. Ska dit med Roro och hennes bror och kusin som kommit på besök från Dubai. Ser faktiskt fram emot ikväll och hoppas vi har kul.

Så tyvärr syster, du kommer få spendera kvällen hemma ensam utan mig hehe. Men vet ni vad, jag älskar såna hära snabba beslut som kommer. Orka sitta och planera sen långt innan och bara sitta och vänta och vänta. Lika bra att ta det som det kommer, sånt gillar vi !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />